søndag den 20. september 2015

I øvrigt undrer jeg mig over..


  • .. at der altid er mærkelige mennesker i Føtex på Dytmærsken. Der er ALTID en klump mennesker foran indgangen, en større samling pensionister i vindfanget og sure mennesker inde i selve butikken. Det er seriøst et spørgsmål om vilde ninjaskills for at komme igennem uden at gøre folk sure - jeg er blevet kaldt "utilregnelig, ung dame" og "tromlende" - velkommen til Randers ;) Jeg er begyndt at ligne en storsmilende idiot, hver gang jeg går derind - bare for at opveje alle de sure mennesker. Husk nu det gode humør!
  • .. hvordan jeg tidligere har grint lidt af mine veninder, der har haft en græsenketilværelse med deres kærester, som har arbejdet 60+ timer om ugen - kunne de ikke underholde sig selv, eller hvad?! Nu hvor jeg står i samme situation, må jeg indrømme, at jeg absolut heller ikke er fan af at spise aftensmad selv og blive vækket, når træt mand vælter ind i sengen sent om aftenen for blot at tage åndssvagt tidligt afsted igen næste morgen. 
  • .. at jeg igen i år skal på jagt efter vinterjakke og støvler. Det er åbenbart vildt svært at finde jakker, der kan nå omkring brystet (fuck jer, titties), eller støvler, der passer til en høj vrist og verdens bredeste fod. Jeg gider for helvede ikke gå i Rieker sko, vel ;) 
  • .. at jeg har lyst til at bruge en milliard på tøj pt. Damn you, Stories og COS! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar