torsdag den 5. juni 2014

Hej, jeg hedder Astrid, og jeg føler mig SÅ sej!

Jeg gider ikke engang undskylde for bryst og svedflash, for JEG FØLER MIG HERREMEGAMEGET SEJ!!!!! 

Jeg har tidligere kæftet op om, jeg absolut ikke føler mig tilpas med at skulle flashe mine tre dellefølgesvende i gud forbyde det, et fitnesscenter.  Men skæbnen ville, at der dumpede et gavekort ned i favnen på mig til Fresh Fitness med gratis oprettelse og gratis træning i en måned. Og så hjælper det absolut, at jeg er i besiddelse af den sejeste veninde, der har løbet et marathon og generelt er vildt beundringsværdig, og som sjovt nok træner i samme center. Så igår var jeg til træning nummer 2 (wauw!), og fik tæsket ben, mave, skuldre og overarme igennem på en halvanden time, og jeg har SÅ ondt i dag. Det tog også kun tre minutter at få min sportsbh af, da jeg kom hjem - det bider godt til, når man ikke kan løfte armene højere end albuehøjde! 

Og hvad så nu? Jeg har besluttet mig for, jeg her i starten skal være aktiv hver anden dag med varierende træning. Og så vil jeg ikke tælle kalorier. I den sidste uges tid har jeg fulgt min mavefornemmelse, og når jeg har regnet efter, ligger jeg på omkring 1500-1600 kcal, hvilket jeg synes er fint lige nu. Lige nu fokuserer jeg klart på at få gode vaner fremfor hurtige resultater - jeg vil sgu bare gerne være stærk og sund :) 

.. og så skal der i øvrigt krydses fingre for min første morgentræning imorgen - kl. 5.45, av, av, av..

2 kommentarer:

  1. Sejt Astrid, godt for dig. KH Fie, en fast læser igennem flere år.

    SvarSlet
  2. Du ER sej! Jeg burde virkelig også gøre noget mere ved det... Det er lidt, som 2xtræning om ugen ikke hjælper en skid, når jeg går hjem og kværner en pint Ben&Jerrys bagefter...

    SvarSlet