søndag den 25. maj 2014

Hej karneval, din lækre skøge!

Jeg vil hermed gerne proklamere, at jeg aldrig drikker igen. Eller i hvert fald ikke drikker energiholdige drikke som Mokaï eller Cult, and may I add: fy for pokker! 
Jeg havde en FANTASTISK fest igår og havde det voldsomt skægt med nogle søde damer. Som I kan se, var jeg en Pink Lady. Sammen med 875 andre ;) haha. Oplevede blandt andet min søde medstuderende i dyb snav med den altid Dirty Talk dansende Benjamin Ricaaaaaardo fra denne sæsons Paradise, og så havde jeg selv en mindre hjerneblødning i form af kampakavet krammer med Thomas fra Thyborøn, og halvskrigende efter Amanda Palm, at hun skulle have vundet Paradise. Aldrig mere Mokaï. 

.. og at jeg har været placeret i fosterstilling hele dagen, drukket alt for meget cola, set for meget Paradise og spist næsten et kg kirsebær lader vi bare gå i glemmebogen. Ja ja da.

1 kommentar:

  1. Haha, du er så fin i kostummet! Godt I fik karnevalsfestet for os tømmermændsramte B-)

    - Anne

    SvarSlet