søndag den 16. marts 2014

Torsdagfredaglørdagsøndag

Torsdag havde jeg fornøjelsen af at endelig opleve The Eclectic Moniker live på Studenterhuset. Helt fantastisk at være til en koncert, hvor der ikke var et hav af iPhones, og hvor folk bare dansede hele koncerten igennem. Mit snigerbillede her blev altså taget i begyndelsen af koncerten ;) (og så skal vi ikke nævne hvad Tuborg Classic kan få en til at gøre. FUCK - - direct message på instagram burde forbydes!)
Fredag var jeg til etisk debat på skolen (...completely waste of time - seriøst, modul 5 er jo en joke!), men der skete også gode ting - som fx impulsivt at købe billetter til Folkeklubben om aftenen på Skråen! Det kulminerede i en kæmpe 7 hestes brandert uden aftensmad. Vildt klogt jo. Men Bailey smager altså bare bedre på tom mave .. Pissegodt, også selvom vi formåede at trække gennemsnitsalderen ned med 20 år, din fedterøv. Endte backstage, hvor jeg snakkede med en ældre dame om det magiske ved Monies smykker, og forsikrede de søde fyre om, at jeg sang helt sikkert mere med til deres koncert end The Eclectic Moniker. Du forstår helt sikkert at charme, Astrid. Og så var det også i baren på Skråen, jeg fik stjålet min telefon. Sjældent har jeg været så glad ... og ja, jeg græd på min trappe en halv time foran R, der endte med at fodre mig med pizza for at få mig til at tie stille. 

Og sådan her ser man ud dagen derpå, efter man har været forbi Telenor, og den rare Telenormand forsikrede mig om, at de der latterlige tyveknægte ikke ville få meget gavn af min iPhone 5, nu hvor den var låst til mit apple-id. Det vælger jeg at tro på... Endte med en flashy 5S'er i hvid/guld til billigere penge end min 5'er - det er nu okay. Og så synes jeg vi skal bruge 3 minutter på at græde over, at jeg skal bruge mine sparsomme feriepenge for at betale min gamle telefon helt ud. Fuuuuuck. 
For at jeg nu ikke skal være alt for glad, vælger min krop også at sige ja tak til mellemørebetændelse, så jeg ikke kunne komme til en kær, gammel venindes 25 års fødselsdag. Hvis I ikke har prøvet mellemørebetændelse før, så undgå det! Jeg vil faktisk hellere have Roskildesyge i et døgns tid så.. Og lørdag aften hentede min mutti mig, og jeg har faktisk ligget i fosterstilling lige siden. Med et døvt øre. Sexet.


.. men for helvede, det var en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar