tirsdag den 25. februar 2014

Hvad der kan udløse flyvende ninjaspark i fyldte supermarkeder:


  • Hvis det er ens tur til at putte varer på båndet, og man har sin kurv på den der holder lige ved båndet - og så idioten bagved putter sin egen kurv i toppen af de brugte kurve, så man ikke kan sætte sin egen kurv på plads efter brug. 
  • Folk, der bliver vrede på de stakkels "nye-i-job" personer over fejl. Av, så meget vrede.
  • Folk, der stiller sig midt i gangene for at bedst kunne vurdere alle hylderne omkring dem. Helst med kæmpe kurv, der blokerer alle snigervejene rundt omkring. For jeg har jo så meget lyst til at brække benet i Superbrugsen på Færøplads. Det er sgu ikke så eksotisk.
  • Folk, der sukker højlydt, hvis man betaler med småpenge. Jeg er på SU, spasser.
  • Folk, der giver sig til at skændes med butikspersonale, hvis de kommer for sent til Nettos spottilbud. Cry me a river.
  • At det aldrig nogensinde bliver socialt acceptabelt at spise ostepops - oh the judgemental eyes. Jeg er nået til det punkt i mit liv, at jeg kun køber dem i selskab med andre (og spiser dem selv, hæhæhæhæhæ). 
  • Folk, der taler i telefon, imens de bliver ekspederet - eller hører musik. Pisseflabet, altså. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar